PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoświadczenie vs. certyfikaty › Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Doświadczenie vs. certyfikaty
    Date: 29 Apr 2010 18:14:05 +0200

    On 2010-04-29, jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> wrote:

    [...]

    > Sorry, ale pytanie bylo ogolne. Ja tez moge powiedziec, ze znam css2... Bo
    > znam. A ze nie na tyle, by uwazac sie na guru w tej dziedzinie, to juz
    > inna sprawa.

    To odpowiesz na pytanie, że "znam w stopniu podstawowym, to jest
    słyszałem o tym w Komputer Świat, ale nie miałem okazji używać".

    > To jak pytanie, czy zna sie np. Linuksa - znam, ale nie uzywam,
    > bo na codzien obcuje z FreeBSD, Solaris i Win 2k8. Mam powiedziec,
    > ze nie znam Linuksa, pomimo, ze uzywam systemow zblizonych?

    A rozróżniasz tylko stany binarne znam/nie znam?

    [...]

    > Pytania zadaje sie precyzyjnie i wtedy mozna mowic o innych, ze sa
    > klamcami, jesli wczesniej twierdzili, ze sie znaja na danym zagadnieniu.

    A kandydat to rozumiem ograniczony jest do odpowiadania tak lub nie.
    Nie ma prawa się dopytać o doprecyzowanie, nie ma prawa powiedzieć
    "znam w stopniu X"?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl