PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiej pracy trzebabyć zwykłształcenia informatykiem?
    From: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do jakiej pracy trzebabyć zwykłształcenia informatykiem?
    Date: Thu, 22 Sep 2005 21:05:52 +0000 (UTC)

    W artykule <433315e4$1@news.home.net.pl>
    MariuszR napisał(a):

    > A ty automatycznie przyjąłeś że ja piszę konkretnie tylko o mieszkaniu w
    > akademiku:)

    Bo Ty konkretnie o tym pisałeś.

    > Masz rację, można wynajmować mieszkanie w mieście gdie się
    > studiuje, pracować tam i utrzymywać kontakt z ludźmi z uczelni i tu się
    > z tobą w pełni zgadzam, ten akademik w moej wypowiedzi miał oznaczać
    > raczej ogólnie przewagę wyjazdu na studia dzienne gdzieś poza rodzinną
    > miejscowość a nie koniecznie mieszkanie w akademiku, sam tak
    > wynajmowałem mieszkanie i osobiście to rozwiązanie jest mi bliższe:)

    A to całkiem zmienia postać rzeczy.

    > Ale
    > co do studiowania zaocznie to zgadzam się tylko częściowo. Jeśli
    > pracujesz w zawodzie kóry też studiujesz i z kórym wiążesz plany na
    > przyszłość to owszem, jest to dobre rozwiązanie bo nawet jeśli masz na
    > takiej uczelni niższy poziom niż na dziennych studiach to nadrobisz
    > doświadczeniem zdobytym w pracy. Natomiast jeśli studiujesz np.
    > informatykę i przez cały okres studiów jesteś zmuszony dorbiać pracą
    > zupełnie nie związaną z tym kierunkiem to już wracamy do teog co pisałem
    > wczesniej, czyli wpadasz na uczelnie co dwa tygodnei w weekend a pzoa
> [...]

    E tam. Masz mniej czasu wtedy na zdobywanie tej wiedzy - bo praca Ci
    trochę zżera. Ale jeśli jesteś na studiach dziennych, studiujesz
    informatykę, a całe popołudnie dorabiasz w mac donaldzie, to wychodzi
    podobnie. Tak naprawdę chodzi o to, że jak chcesz to się bedziesz potrafił
    w odpowiednim towarzystwie obracać i na dziennych i na zaocznych.
    Zakładając że w obydwu przypadkach jesteś w tym 'większym' mieście, w
    którym studiujesz.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała