eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Urzędu Miejskiego › Re: Do Urzędu Miejskiego
  • Data: 2003-04-12 20:53:56
    Temat: Re: Do Urzędu Miejskiego
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Joanna" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:3E915828.32DE7EB1@tlen.pl...
    > Jak adresować swoją oferte pracy wysyłając ją zwykłą pocztą do UM ? >
    Wiadomo, że chodzi o konkretny wydział, ale czy na kopercie > pisać Urząd
    Miejski, Wydział XXX, czy tylko Urząd Miejski i adres ?
    > A może Urząd Miejski, Dział Kadr ? > Oczywiście w LM jest konkretnie
    napisane o jaki wydział mi chodzi.
    > No i czy na kopercie dopisywać "Oferta pracy", co by mogli od razu
    > wyrzucić do kosza ? :)
    >
    Według mnie na kopercie tylko Urząd Miejski i adres, a w liscie motywacyjnym
    zwrócić się do burmistrza czy prezydenta, bo to on ewentualnie przyjmie do
    pracy, a nie kierownik jakiegoś wydziału. Wszystko przechodzi przez "górę".
    Pozdrawiam
    Ania


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1