PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Urzędu Miejskiego › Odp: Do Urzędu Miejskiego
  • Data: 2003-04-14 06:28:59
    Temat: Odp: Do Urzędu Miejskiego
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik domańczak <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7bnrl$308$...@n...onet.pl...
    > Według mnie na kopercie tylko Urząd Miejski i adres, a w liscie
    motywacyjnym
    > zwrócić się do burmistrza czy prezydenta, bo to on ewentualnie przyjmie do
    > pracy, a nie kierownik jakiegoś wydziału. Wszystko przechodzi przez
    "górę".

    Przez jaką górę? Oczywiście to burmistrz bądź prezydent figuruje na umowie o
    pracę, ale tam nawet nie ma jego podpisu (przynjamniej w dużych gminach). Z
    upoważnienia podpisują się kadrowe.
    Ale nawet nie one decydują o przyjęciu bądź nie.
    Tak naprawdę wszystko zależy od dyrektora wydziału w którym masz pracować.

    Zresztą - chyba nie myślisz, ze decyzje kadrowe dot. każdego z np. 1500 tys.
    urzędników miejskich np. Wrocławia podejmuje prezydent??

    Rafał