eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Urzędu Miejskiego › Re: Do Urzędu Miejskiego
  • Data: 2003-09-06 21:18:35
    Temat: Re: Do Urzędu Miejskiego
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b6s28j$h2j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Joanna napisał:
    >
    > > Jak adresować swoją oferte pracy wysyłając ją zwykłą pocztą do UM ?
    > > Wiadomo, że chodzi o konkretny wydział, ale czy na kopercie
    > > pisać Urząd Miejski, Wydział XXX, czy tylko Urząd Miejski i adres ?
    > > A może Urząd Miejski, Dział Kadr ?
    > > Oczywiście w LM jest konkretnie napisane o jaki wydział mi chodzi.
    > > No i czy na kopercie dopisywać "Oferta pracy", co by mogli od razu
    > > wyrzucić do kosza ? :)

    :))) w Urzędzie Miejskim nie ma czegoś takiego jak Dział Kadr

    Składa się do naczelnika, prezydent się tym wcale nie zajmuje. Często udaje
    się złożyć w dziale administracyjno - finansowym, oni się zajmują kadrami.
    A list motywacyjny zaadresuj standardowo: Szanowni Państwo, przecież nie
    wiadomo kto będzie to czytał.
    Na kopercie - Urząd Miejski, Wydział ... ul. kod Miasto
    Oferta pracy nie pisz. I tak trafi tam gdzie ma trafić z odpowiednim
    opóźnieniem.

    Th


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1