PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chce Pan zmienic prace ? › Re: Dlaczego chce Pan zmienic prace ?
  • Data: 2011-09-23 12:24:35
    Temat: Re: Dlaczego chce Pan zmienic prace ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-22 19:08, MAG pisze:

    > A tu się mylisz - wielu ludzi różni się od Ciebie. Nie wiem, czemu się
    > dziwisz. Mówisz, że jesteś zadowolony z pracy i tylko wynagrodzenie Ci
    > nie odpowiada. Chcesz robić to, co robisz, za powiedzmy dwa razy większą
    > kasę. Wiesz, co słychać w domyśle? Że nie planujesz dać z siebie nic
    > więcej.

    W domyśle cokolwiek znaleźć może jedynie marnej klasy rekruter, który po
    jakimś kiepskim kursie uważa, że jest socjologiem i psychologiem
    jednocześnie. Dlatego najlepsze sytuacje sa, gdy rekrutuje Twój
    ewentualny przełożony. Jeśli jest inteligentny, nie będzie wyciągał tak
    idiotycznych wniosków, a jesli będzie, to może lepiej u niego nie pracować.

    > Jakby rekruterzy wszystko z góry wiedzieli, nie byłoby kolejnych etapów.
    > Bo po co?
    > Ciekawa jestem co z ostatecznym sukcesem? Jaki odsetek takich podszytych
    > kłamstwem zaproszeń skończyło się zatrudnieniem?

    W porządnych firmach jest sytuacja: rozmowa wstępna przez telefon
    (czasami - nie jest konieczne, ale można zorientować się, czy szukający
    pracy i szukający pracownika mają szansę sie dogadać), rozmowa
    kwalifikacyjna - możliwe że z testem i później ew doprecyzowanie
    warunków przyjęcia. Jeśli gdziekolwiek jest inaczej, to jest to co
    najwyżej cyrk, na który szkoda czasu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl