PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-01 12:00:28
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:aib77j$2re$1@news.onet.pl...
    > Pracodawcy tez tak
    > sobie
    >
    > No i pamiwetaj - ty inwestujesz w doswiadczenie, student w wyksztalcenie.

    Tylko ze moja inwestycja procentuje.

    >Sa
    > rozne zawody i rozne stanowiska. Niektore wcale nie wymagaja papierka i
    > wiedzy teoretycznej a li tylko praktyczna.

    Nie da sie zaprzeczyc.

    > Czesc ludzi uwaza ze mozna polaczyc praktyke zawodowa z wyksztalcenie
    > studiujac zaocznie...

    Racja - tylko ze nie mam na to czasu, zreszta papiery ze szkolen zawodowych
    tez sa dosc wazne - jesli mam zaplacic 10 tys rocznie za bude, to wole te 10
    tys. wylozyc na 4 - 5 szkolen z zakresu zagadnien, ktorymi sie zajmuje, lub
    pojechac z jednym, ktorego na rynku jak na lekarstwo i uderzac do firmy
    posiadajacej specyficzna platforme. Studentow na rynku pracy jest mnostwo -
    fachowcow wcale nie tak wielu. Kwestia wyboru - studenci bez doswiadczenia
    nawet w mojej firmie pracuja za szmal, za ktory dzis bym nie wstal z wyra -
    smutna prawda, niestety.
    /p