PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-14 15:58:50
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: "Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaraz rozpętasz jedną z najstarszych kłótni na tej grupie, gdyż zwolenników
    przesyłania w pdf-ie jest tyle samo co przesyłania w Wordzie. I jedni i drudzy
    mają rację, bo z jednej strony dokumentu .doc nijak standardem nazwać nie
    można, z drugiej strony niektórzy w ogóle nie wiedzą co to .pdf bo istnieje
    dla nich tylko Word. W dużym stopniu zależy to od stanowiska na które
    aplikujesz. Jeśli jest to stanowisko np. programistyczne to raczej szansa nie
    odczytania pdf'a jest minimalna, jeśli chodzi o sekretarkę w 5-osobowej firmie
    to lepszy Word, bo mogą nawet nie mieć zainstalowanego Acrobata. Ja przyjąłem
    zasadę że wysyłam w obu formatach i tyle (chyba że jest to jasno określone, co
    się ostatnio coraz częściej zdarza). Btw. ostatnio zażyczyli sobie ode mnie CV
    i listu motywacyjnego w formacie HTML/CSS :-)