PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-14 19:00:03
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

    A'Tom pisze:
    > Witam, znalazłem na jakiejś stronie z poradami dla szukających pracy
    > informację że "format pdf może być przeszkodą [w odczytaniu cv]". Czy
    > to się zdarza? rzeczywiście aplikacje w pdfie bywają ignorowane? [...]

    Historia mojej rekrutacji: przybywajac na rozmowe z przyszlym
    pracodawca, poinformowalem go ze CV nie przynioslem bo mi drukarka
    nawalila (fakt), ale podalem mu adres pod ktorym wisi PDF, od razu go
    sciagnal i zapisal sobie na dysku ucieszony tym faktem. Etat:
    programista. Wtedy byla to firma 4 osobowa, teraz zatrudnia
    kilkadziesiat osob i ten numer by nie przeszedl gdyz do rekrutacji jest
    osobny dzial.