PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-14 16:34:37
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: "A'Tom" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 16:58, "Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Zaraz rozpętasz jedną z najstarszych kłótni na tej grupie,

    Mój błąd, nie przejrzałem archiwum.
    Dziękuję za odpowiedzi, moje odczucia są trochę podobne - miejsce
    gdzie .pdf jest nieczytelny nie jest moim wymarzonym miejscem
    pracy :-) w każdym razie, od kilku miesięcy nie mam stałej przyzwoitej
    pracy i chciałbym uniknąć dyskwalifikacji z powodu nieczytelnego
    formatu.
    A branża techniczna, dokładniej elektronika.