PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
  • Data: 2009-11-14 10:36:19
    Temat: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A'Tom pisze:
    > Witam, znalazłem na jakiejś stronie z poradami dla szukających pracy
    > informację że "format pdf może być przeszkodą [w odczytaniu cv]". Czy
    > to się zdarza? rzeczywiście aplikacje w pdfie bywają ignorowane? jakie
    > macie doświadczenia w tym zakresie? ostatnio trochę tych cv wysłałem i
    > przyznam że spodziewałem się większego odzewu.
    >
    > W jakim formacie cv ma wysyłać ktoś kto nie używa pakietu msoffice?
    > wiem że używany przeze mnie openoffice potrafi zapisać w .doc ale nie
    > wiem czy formatowanie tekstu itp zapisze się tak że po otworzeniu w
> [...]

    Nie chciałbym pracować w firmie w której odczytanie pdf-a stanowiłoby
    problem :). Zatem nawet jeśli nie zostanie przeczytane moje CV to i tak
    stanie się dobrze ;)

    Moim zdaniem tylko i wyłącznie pdf, druga osoba widzi to CV dokładnie
    tak jak zaplanowałeś. Czasami HR-y żądają CV w formacie .doc po to aby
    je łatwiej obrobić i przygotować potencjalnemu pracodawcy. Tym nie mniej
    ja nie chce aby ktoś modyfikował moje CV.

    Pisałem o branży IT.