PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: "Kulawa Mysz" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Wed, 8 Feb 2012 22:05:57 +0100

    Użytkownik "tyran" napisał:
    > Biegam, spacery z dzieciaczkami, wypady na rowery,
    > piaskownica,
    > zabawy w ganianego, chowanego. Po 16 do 21 nie dotykam
    > kompa,
    > poswiecam sie rodzinie. Dopiero jak spia po 21 mozna cos
    > podlubac do
    > 1szej. Narazie ciagne, raz na kilka dni ide spac po 20 ze
    > wszystkimi .. czeba podladowac akumulatory. Ale czy tak
    > bede mogl
    > wiecznie?

    Nie będziesz mógł wiecznie, to pewne. Przyjdzie wypalenie i
    klops.

    > Czy znow chce przez to przechodzic? Kiedys jak cos nie
    > wyszlo, moglem
    > korygowac, cos przemyslec, rozpoczac na nowo bez stresu ..
    > teraz jest
    > rodzina, czlowiek juz inaczej mysli, musi byc co do gara
    > wlozyc.

    No i najwyższa pora odkładać do skarpety na czarną godzinę i
    inwestować w dzieci, nie w siebie. :-(
    Zapomnieć o nowych samochodach, większych mieszkaniach,
    wakacjach w egzotycznych krajach.

    A piszę to ja, baba która niedawno skończyła 5 dych. Top
    specjalista IT, którą posłał na bruk nowy prezio, który
    wymienił sobie całą ekipę na tańszą, bo mówił o sobie, że
    jest skutecznym menedżerem.
    I co z tego, że zarabiałam >10K, skoro teraz, po długim i
    mozolnym szukaniu roboty zarabiam 1,8K? Najgorsza jest
    świadomość, że nie dostanę lepszej pracy, bo jestem za
    stara, co z tego, że merytorycznie lepiej przygotowana, że
    szybko sie uczę, jestem flexi? NIC.
    --
    pzdr
    kulawa mysz