PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? › Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący?
    Date: Wed, 9 Apr 2003 23:25:49 +0200

    Użytkownik "Darek/Ethan" <darek(tnij]@98-moo-9.acn.waw.pl> napisał w
    wiadomości news:b72256$1ake$1@foka.acn.pl...
    > raczej
    >
    > A ja czytajac ogloszenia dochodze do wniosku ze firmy szukaja czlowieka 5
    > jednym. Nie dosc ze jednoczesnie powinien umiec programowac to znac sie na
    > sieciach i systemach. W wielu ogloszeniach nie ma podzialu na
    programistow,
    > administratorow itp.
    > Wedlug mnie takie firmy nie wiedza czego chca albo chca zyskac cos jak
    > najmniejszym kosztem. Niestety nie mozna byc jednoczesnie i dobrym
    > programista i administratorem.

    Bo takich ludzi na naszym rynku pracy nie potrzeba. Nie wiem czemu wiekszosc
    "informatykow" narzeka, na to ze brakuje specjalizowanych miejsc pracy.
    Takich miejsc jest niewiele bo u nas nie ma korporacji i duzych firm, gdzie
    systemy sa gigantyczne(pomijam banki, instytucje finansowe oraz firmy
    telekomunikacyjne). Reszta to systemy duze albo sredniej wielkosc, a cale
    gro to systemiki, gdzie kilku ludzi nie musi byc alfa i omegami w danej
    dziedzinie, ale musi sie znac po trochu na wszystkim, ot tacy inzynierowie,
    ci ludzie musza zarobic na siebie, a systemy sa dla uzytkownikow, a nie dla
    adminow czy programistow :D

    Pozdr