PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to za nowa moda? › Re: Co to za nowa moda?
  • Data: 2003-04-05 14:04:14
    Temat: Re: Co to za nowa moda?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    posrednik_2wp napisał:

    > No taaaaaak...a wczoraj babcia Stasia na obiad piekła placki ...

    To akurat jest prawdziwe - nie podam Ci nazwy firmy, zreszta dotyczylo
    to jednego zo oddzialow terenowych, ktorego nazwy juz nie pomne. I nie
    oznacza to, ze wygral w sadzie - jak sie sprawa rozwinela nie wiem -
    zaczela sie od proby "wymuszenia" odszkodowania na pracodawcy z grozba
    drogi sadowej.

    Inna sprawa, ze gosciu z rodzina, ktory musi pracowac nascie godzin
    prawdopodobnie albo sam dojdzie do pewnych zdroworozsadkowych przemyslen
    (tak samo zreszta jak gosciu bez rodziny), albo szybciej zostanie
    postawiony przez rodzine pod sciana i bedzie musial wybierac - zycie
    albo praca.

    Flyer