PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-09-30 22:25:41
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli już znajdziesz klienta na przykład

    > Zanim zacznie się pisać takie teksty, warto by może dowiedzieć się co
    nieco o
    > zasadach działania ubezpieczeń. Przez analogię - czy ty pożyczyłbyś
    pieniądze
    > komuś, kto już ci kilka razy ich nie oddał?

    Ja to doskonale rozumiem. Stwierdzam tylko fakt ze w naszych zabieganychch
    czasach "przecietnemu Kowalskiemu" po rpstu nie bedzie sie chcialo
    przechodzic przez te cyrki w dodatku po to aby najprawdopodobniej uslyszec
    ze nie nadaje sie do ubezpieczenia, albo ze ze wwzgledu na ryzyko skladka
    rosnie o 200% a zgon z powodu choroby na ktora akurat ciepri nie podlega
    ochornie ubezpieczeniowej.

    (...)

    > Nigdy nie wiesz, czy i ile spadkobierca otrzyma.
    To zpuełnie analogicznie jak z polisą :-))

    --
    Jackare