PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-10-02 09:20:48
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: " Shreek" <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0dc1.00000337.433eec63@newsgate.onet.pl...

    > W pełni zgadzam się z przedmówcą,sam sprzedaję ubezpieczenia od pięciu
    > lat.Musisz przedewszystkim nauczyc się kłamac z uśmiechem na ustach.Ups
    > miałem
    > napisac "nie mówic całej prawdy".

    Ja te tematy odpuściłem już trochę czasu temu ale wciąż się tym trochę
    interesuję i wiem co i jak.
    Pracując w tej branży, robiłem dla pojedynczego TU, robiłem w agencji
    brokerskiej, byłem szkoleniowcem, wiem co się mówi agentom i wiem co się
    mówi menagerom i "dyrektorom".
    Znając strategię działania wielu firm moge powiedzieć tyle, że w tej zabawie
    najmniej chodzi o klienta i agenta.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311