PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-10-01 22:50:05
    Temat: Re: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Teodor Teodoriusz napisał:

    > Mam propozycje zostac agentem - przedstawicielem ubezpieczeniowym

    > Co sadzicie o takiej pracy - mozna zarobic?

    Pytałem kiedyś o taką robotę. Sprawa jest dość prosta:
    masz pensję, która nie pokryje nawet benzyny i komórki,
    i premię za wydajność i określone kwoty od _płacących_
    klientów. Gdy klient przestaje płacić ty nie dostajesz
    swojego ułamka.
    Jest jeszcze haczyk: masz narzucone limity naciągniętych
    klientów. Gdy nie wyrobisz limitu, to umowa będzie
    rozwiązana, a twoich klientów przejmie twój szef. I o to
    chodzi! To menadżer ma zarobić, a nie mięso armatnie,
    które spocone i zziajane objeżdża całą rodzinę i kolegów
    jeszcze z podstawówki. To szef ma najtrudniejszą robotę:
    okłamac tak, żebyś tego nie widział, mimo że jest czarno
    na białym w umowie. Twoje kłamstwo jest dużo łatwiejsze,
    bo masz do oszukania staruszki, analfabetów i ludzi
    którzy MUSZĄ wybrać jedną z firm ubezpieczeniowych,
    chociaż wszystkie są tak samo niepotrzebne.

    J.