PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi sie nalezy ??? › Re: Co mi sie nalezy ???
    From: "Jo" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co mi sie nalezy ???
    Date: Sat, 3 May 2003 16:38:58 +0200

    > I moje pytanko brzmi: CO MI SIE NALEZY ???
    > Z tego co wiem, to oczywiscie:
    > 1) wyplata za maj (chocby sama podstawa)
    > 2) ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany urlop
    > 3) odprawa No i wlasnie - to inaczej mowiac moja podstawa x3 czy
    -
    > jak to sie teraz liczy ?
    >
    > Czy o czyms zapomnialem ?
    >
    > Pozdro
    > Negatyw

    Art. 36 kodeksu pracy - masz miesięczny okres wypowiedzenia nalezy się
    wypłata za maj
    art. 38 - masz 2 dni na szukanie pracy
    o ile pracodawca nie wysłał cię na przymusowy urlop - a ma do tego prawo
    otrzymasz ekwiwalent za urlop proporcjonalny tj 5/12 x ilość dni urlopu
    przysługującego w 2003r. - ilośc dni wykorzystanych w 2003
    Odprawa - tu mogę odpowiedzieć dopiero w poniedziałek, bo nowe zasady
    wchodzą chyba dopiero od lipca, ale głowy nie dam, nie mam przy sobie odp.
    informacji
    JO