PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
  • Data: 2005-04-26 11:25:46
    Temat: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:45b3.0000092c.426e1c24@newsgate.onet.pl...

    > Gratuluję koleżance, że to ona sobie przebiera w ofertach :-)

    Gratulowac to można wygranej w totolotka. Przebieranie w ofertach jest
    efektem pracy.

    > Ale nie ukrywam pracuję głównie po to by mieć kasę i za tą kasę robić to
    na co naprawdę mam ochotę, bo pracuję po to aby żyć, a nie żyję po to aby
    pracować.

    W tym jest właśnie problem, że nie da się żyć traktując prace jako dodatek
    do życia, ale da się żyć traktując życie jako dodatek do pracy.

    > Ale gdy masz dom, dzieci na utrzymaniu, lubisz nie tylko wegetować, ale
    pozyć, to wybierze się to co daje kasę, a nie własne przyjemności.

    Ja ci współczuję, że masz tylko taki wybór.

    vertret