PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-18 16:22:00
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "KCH" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bhqjcd$66p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mysle, ze nic nie qmam z tego posta.

    Chodzi mi o tego niemca co ma zainwestować w Polsce. Różnie bywa, a ja znam
    taką historię:

    W niemieckiej firmie pracował polak i szef go poprosił aby przyjrzał się
    pewnemu przetargowi, który był zoorganizowany w Polsce, i wybrał najlepszą
    ofertę.
    Ów pracownik wiedział co z tego będzie (ciekawe skąd :-).
    Okazało się że połowa firm zgłoszonych do tego przetargu jeszcze nie
    istniała.

    Jak dla mnie ryzyko inwestycji w Polsce i Niemczech nie musi być równe aby
    niemiec wybrał swój kraj. U nas za dużo robi się po znajomości.