PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - problem.... dziwny... › Re: CV - problem.... dziwny...
  • Data: 2003-08-14 12:10:48
    Temat: Re: CV - problem.... dziwny...
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości >
    mozna to ujac inaczej, a zarazem nie sklamac, np:

    > - nie lubie wykonywac latwo powtarzalnych czynnosci, wole je sobie
    > automatyzowac (jesli istnieje taka mozliwosc).
    > - lubie wyzwania i rozwiazywanie skomplikowanych problemow w
    > sytuacjach, gdzie moge sie wuykazac wlasna pomyslowoscia,
    > kreatywnoscia i inwencja.
    > - jestem pedantyczny i drobiazgowy, nie lubie przejawiac inicjatywy w
    > grupie
    >
    > i tak dalej.

    Przeczytałam to 3 razy i mam mieszane uczucia, czy obiektywnie są to słabe
    strony. Moim zdaniem - zdecydowanie nie. Pkt. 1 - normalna sprawa, o ile
    Twoim marzeniem nie jest praca przy taśmie montażowej, 2 - same piękne
    zalety, 3 - drobiazgowość uważam za wybitną zaletę.

    > to naprawde nie jest takie trudne, ale wymaga oceny samego siebie i
    > niejakiej swiadomosci w formulowaniu slow i zdan, zamiast poslugiwania
    > sie epitetami.
    >
    > Ja np. odrzucilabym CV kogos, kto rubryke przeznaczona na "wady"
    > zostawil pusta.
    > Bo nie ma ludzi bez wad...

    Jeśli w przeszłości padło takie pytanie na rozmowie, odpowiadałam, że nie
    mam takich wad, które wpływają na jakość wykonywanej przeze mnie pracy. I to
    w sumie nie mija się z prawdą ;))

    Tak tak na marginesie - wiele osób mogłoby napisać: lubię w czasie pracy
    pisać na grupach dyskusyjnych. Ja jestem usprawiedliwiona - od 7 lipca do
    końca sierpnia nie pracuję ;))))))

    Iza