PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "wiola" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Tue, 4 Jun 2002 12:35:04 +0200

    Post ten jest napisany w tonie złośliwym do Pana Pollaka, przykro mi ale nie
    mogłam sie powstrzymać..........
    Nie bede sie juz odnosiła do twoich cytatów po kolei, gdyż szkoda mi na to
    prądu i klawiatury. Sprostuję, tylko parę reczy.
    1. do poglądów socjlistycznych jest mi tak daleko jak Lepperowi do
    kulturalnego zachowania. Dziwię sie w ogóle że na podstawie, tych paru
    postów mogłeś wyciagnąc taki wniosek. Świadczy to tylko o tym jak łatwo
    klasyfikujesz ludzi i wrzucasz ich do jednego worka. Weź encyklopedie i
    przeczytaj co znaczy słowo socjalista.
    2. odnosnie szkoleń nie jest to moje przeswiadczenie, tylko wiedza
    zweryfikowana empirycznie. A twoja niezlomna wiara w rynek jest bardzo
    naiwna. W polsce niewidzialna ręka rynku, jest jeszcze zwichnieta. a rynek
    szkoleń wyglada jak rynek ochroniarzy. Może je przeprowadzać praktycznie
    każdy bez żadnych kwalifikacji, co tylko zechcesz sekretarki, ksiegowi,
    liczy sie cena nie jakośc, to w Polsce jest nadal głównym czynnikiem
    decydującym o zakupie większości produktów.
    3. co do racjonalności działań człowieka również bym polecała poczytać
    lekturę, np. z zakresu psychologii.
    4. nie mnożę przeszkód, tylko je wymieniam, takie, które obiektywnie
    istnieją. a tak w ogóle zawiodłes mnie sądziłam, że dasz jakąs radę biednym
    bezrobotnym (w końcu według ciebie wszystko jest czarne albo białe), np,
    powiesz że z 800 zł pensji ma wziąć100zł i jechać do warszawy i zagrać na
    giełdzie, w ten sposób mnożąc pieniązki. A ty ograniczyłes sie tylko do
    ataku na wstrętne podatki.
    5.dane o ofertach pracy, które podałam nie pochodziły z UP, tylko dotyczyły
    wsyzstkich wolnych miejsc na terenie śląska.
    6. Bardzo mnie rożsmieszyło twój sposób rowiązania problemu mobbingu.
    zastanwaiam sie tylko dlaczego w USA jest to tak olbrzymi problem społeczny,
    widocznie głupi amerykanie nie mieli takiego doradcy jak ty.
    7. Moim celem, było za pomocą rzeczowych argumentów, pokazać Ci, iż nic jest
    takie proste jak by ci sie mogło wydawać. Pracowałam z osobami bezdomnymi
    oraz bezrobotnym i śmiem twierdzić, iż orientuje się w tym temacie.
    Natomiast ty jesteś fanatykiem, ślepo wierzącym we własne i tylko własne
    racje.
    8. jesli chodzi o bezrobocie, NIE MASZ RACji, wydaje ci się, że masz rację,
    Lepperowi równiez się wydawoło, iż w Klewkach talibowie produkują
    Moja serdeczna prośba nie odpisuj już na mojego posta.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam