PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
  • Data: 2003-02-10 21:09:17
    Temat: Re: Bez sensu...
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.02.10.12.43.36.417648@go2.pl...
    > Dlaczego mają ze mną konkurować potem na rynku pracy, i
    > robić złą opinię o ogóle zawodu?

    Chyba sie mylisz na szczescie. Glab nie bedzie stanowil dla ciebie
    konkurencji, szybko zostanie zdemaskowany. Posiadanie samego papierka
    jest dzisiaj niekiedy warunkiem koniecznym, ale zdecydowanie
    niewystarczajacym, zeby dostac prace i ja utrzymac.

    A o opinie zawodu sie nie martw. Ty tez ja bedziesz ksztaltowal.

    > Podobna sytuacja, jak mniemam charakteryzuje także i inne zawody. Wiele
    > osób wybiera marketing i zarządzanie, bankowość, pomimo, że nie mają
    > żadnych wskazań, predyspozycji, czy osobistych chęci do pracy na takich
    > stanowiskach... Czy jest to po prostu moda na zawód? Moda na stanowisko?
    > Czy raczej moda na kasę?

    A czy wybranie przez dlugonoga blondynke kierunku "bankowosci" (ktora
    kandydatka na miss nie studiuje bankowosci :) ?), to chec wielkiej kasy?
    Ja mysle, ze to brak pomyslu na siebie. Ekonomia uwazana jest za neutralny
    zawod, za swego rodzaju odroczenie decyzji, tak jak pojscie do liceum
    po podstawowce.

    GreG