PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
  • Data: 2003-02-11 07:27:32
    Temat: Re: Bez sensu...
    Od: "Rafał" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Feb 2003 18:23:17 +0000, Roman Kubik wrote:

    > dzieje sie tak poniewaz jedne glaby (zdolne ale bez wyobrazni) pisza prace
    > zaliczeniowe innym glabom (nie zdolnym, ale z wyobraznia ;-))
    > sorry za tego glaba - to tak z przymrozeniem oka ;-).

    Spoko :)
    Widzisz, to nie jets takie proste. Gdyby moja firma, płaciła mi tyle ile
    powinna, z całą pewnością nie musiałbym poświęcać swojego czasu wolnego na
    pisanie zaliczeń dla kogoś innego. Pomimo, iż uważam, że to cąłkiem miłe
    zajęcie.

    > ale cos w tym jest nie sadzisz?

    Zgadza się, jednak ekonomia jest bezlitosna. Albo zarobię dodatkowo
    (czasem - z rzadka), albo zbankrutuję...

    Pozdrawiam
    Rafał