PracaGrupypl.praca.dyskusjeBędę krzyczała › Re: Będę krzyczała
  • Data: 2003-07-31 15:52:25
    Temat: Re: Będę krzyczała
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koleżanka z poczatkowego postu nic na ten temat nie pisze - na przykład
    czy
    > to jest tylko jej pogląd i czy inni pracownicy też są tego samego zdania.
    > Informacja, którą przekazała - to znaczy, że szef zwraca się "niech pani
    .."
    > nie uzasadnia jednak takiej drastycznej oceny ("chamy i dzikusy") -
    zgodzisz
    > się ze mną.

    > Wiele także zalezy od czynników "niewerbalnych" - ogólnej atmosfery,
    > intonacji - ale przecież tego nie wiemy.

> [...]

    To fakt, nie wiemy w jakiej konkretnej sytuacji znalazła się koleżanka, czy
    kierownictwo chamskie, czy ona "niedopieszczona".

    Mimo to, wypowiedziałem się ogólnie na ten temat. Mam nadzieję ,że koleżanka
    wpasuje się gdzieś do mojej historyjki i sama oceni czy chamskie
    kierownictwo, czy sama zbyt wiele wymaga.