PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Beata - super opis...
  • Data: 2005-01-17 13:49:05
    Temat: Re: Beata - super opis...
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze ty sie zastanow o co ci wlasciwie chodzi, skoro wiesz lepiej od nas jak
    > sie tutaj zyje to po co pytasz
    Dam dodatkowy argument - osobisty:
    dziecko w szpitalu - już ponad 3 tygodnie. Spędzam z nim 6-8 godzin
    dziennie, prowadzę na badania itd... Przychodzi pani doktor dyżurna i
    mówi: "tym dzieckiem nikt się nie interesuje".........
    Mówię, że nie rozumiem - jak to - spędzam tu tyle czasu ile mogę...
    "Ale ordynator nie zauważył zainteresowania i badamy, ale leczenia
    nie możemy zacząć..."
    Domyślcie się o co chodziło?
    (...
    "Nie ma pan się czym krępować...")