PracaGrupypl.praca.dyskusjeAwaria pl.praca.oferowana › Re: Awaria pl.praca.oferowana
  • Data: 2002-03-12 12:41:16
    Temat: Re: Awaria pl.praca.oferowana
    Od: "phobo" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    > Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    A mozna wiedziec:
    - jaka uczelnia?
    - jakie studia?
    - w jakim miescie?

    Bo ja skonczylem w lipcu 2001 informatyke na AGH w Krakowie, dziennie, na koniec
    dostalem mgr inz.
    Prace znalazlem w listopadzie 1998, wiec 3.5 roczku juz stuknie niebawem w tej
    samej firmie. Zajmowalem sie w tym czasie: administracja, instalacjami,
    przygotowywaniem ofert dla klientow, negocjacjami z klientami, programowaniem,
    projektowaniem, troche analiza.

    Pozdr.
    P.