PracaGrupypl.praca.dyskusjeAssessment Center › Re: Assessment Center
  • Data: 2004-01-23 17:41:31
    Temat: Re: Assessment Center
    Od: "Dominik" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry Assessment Center to taki do którego nie da się przygotować. Nie
    sprawdzają wiedzy merytorycznej tylko zachowanie, nawyki, charakter,
    umiejętności. Jedyne co można Ci poradzić to silna koncentracja, panowanie nad
    emocjami i zachowaniem. I zapomnij że w każdej chwili obserwuje Cię conajmniej
    2 osoby :) (w tym 1 pan psycholog)

    powodzenia