PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Date: Sat, 12 Apr 2003 20:41:18 +0200

    Użytkownik "Andy" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b79ldh$9o5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wytrzymałem. 1500-2000 to godne życie + oszczędności?

    To "nie wytrzymalem" to chyba nie dlatego ze za duzo? :))Mam znajoma z 3
    dzieci ,alimenty czasem przychodza i pensja w sklepie 520 zl. Dla niej
    szczyt marzen to 900.

    No coz, to jest moj szczyt marzen starej ,(ukonczone 35lat) baby , z
    dzieckiem lat 7, wyzszym wyksztalceniem dziennym w najstarszej polskiej
    uczelni (to okreslenie zawsze mnie dowartosciowuje, brzmi jak MIT czy inny
    Oxford:)), doswiadczeniem w innym zawodzie, chęcia do pracy, i wszelkimi
    innymi umiejetnosciami...
    no i nie wiem jaki emotikon tu pasuje :((( czy ;))) a moze :)))
    tak na powaznie to brak mi umiejetnosci sprzedazy np siebie - wiem ze na
    akwizytora sie nie nadaje...
    Pozdrawiam
    TMK

    :::::::::::::::::::::::: http://www.republika.pl/tamara_k/