PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
  • Data: 2003-04-12 19:16:45
    Temat: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Tak. Jeszcze troche poczekajcie, aż dopadnie was pięćdziesiątka. Aż dopadnie
    Was choroba. Aż po 20 latach pracy dostaniecie 500 złotych miesięcznie.
    Co z tym zrobić?
    Opłacić mieszkanie, a co z jedzeniem?
    Kupować żywność, a gdzie środki na leki zaordynowane przez lekarza (też
    kosztuje)?
    Owszem, mam mieszkanie. I co z tego?
    Można sprzedać za - powiedzmy 60 tysięcy? A potem? Mogę tułać się po
    schroniskach, kanałach, działkach? Na jak długo starczy tej kasy? I co potem?
    Godne życie? Śmieszne życie!
    Szukam pracy, żeby dorobić. Choroba ogranicza moje możliwości. Ale...
    Wszyscy mówią: ciesz się, że masz te 500 złotych, praca musi byc dla młodych.
    Jestem stara, fakt. Nie ma dla mnie pracy, fakt.
    Jak mam przeżyć następne czterdzieści lat (moja rodzina z obu stron jest
    długowieczna)? A może skończyć z sobą?
    Kiedyś chidziłam często do kina, nie opuściłam żadnej premiery w teatrze,
    kupowałam książki i prasę. Dzisiaj - prawie nie wychodzę z domu, bo buty, które
    dostałam od koleżanki są trochę zbyt małe dla mnie i nie mogę w nich chodzić.
    Rozrywek zero. Bez radia, bez telewizora.
    Mam tylko komputer jako narzędzie pracy. Pracy, której nie ma dla mnie i dla
    moich równolatków.

    Chciałabym mieć 20 lat. Chciałabym mieć 35 lat. Jeszcze miałabym jakieś szanse
    na życie.

    Pozdrawiam

    Koral