PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-21 12:40:15
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emka wrote:

    > Ale to nonsens, bo nie wolno Ci (z formalnego i prawnego punktu
    > widzenia) dobierać ludzi kierując się własnym widzimisię. Podkreślam
    > - widzimisię, a nie właściwymi kryteriami doboru.

    Dlatego grzecznie sugeruję, że dla mnie wygodniejsze byloby
    przekazywanie wynagrodzenia w formie bezgotówkowej.
    Czasem decyduje wrażenie, czasem np ubiór, a czasem jakieś inne czynniki.
    To nie jest przecież jedyne kryterium.
    Mam prawo zatrudniać ludzi, którzy nie stwarzają problemów.
    Czy może kodeks pracy tego zabrania?