PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-21 12:47:09
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Do absurdu?
    > Załóżmy, że masz zatrudnić asystentkę (dawniej: sekretarkę).
    > Są dwie kandydatki, merytorycznie i "operacyjnie" jednakowo
    > wartościowe. Ale jedna stara, brzydka i gruba, a druga młoda,
    > atrakcyjna. Co zdecyduje o twoim wyborze?

    A jak sprawa konta? :-)
    A tak na poważnie: zdarzyło mi się kiedyś w dawnych czasach
    przyjąć do pracy młodego człowieka zupełnie wbrew wyobrażeniom
    mojego ówczesnego szefa o pracowniku. Spełniał wszystkie wymogi
    formalne, ale miał długie pióra i kolczyk w uchu.
    Więc nie kieruję się przy wyborze tak prymitywnymi regułami
    jakie zaproponowałeś.

    > A bez żadnego przerysowania lecz cytując, to sam opisałeś co robisz i
    > jak postępujesz.
    > Tu nazwy wybierać nie trzeba, narzuca się sama.

    Jasne. Ty decydujesz.