PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przelew do US - jak i kiedy

  • 1. Data: 2004-04-21 22:39:43
    Temat: Przelew do US - jak i kiedy
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witajcie

    W tym roku po raz 1-szy wypadnie mi oddać troszke kasy :'-(

    Do kiedy trzeba dokonać przelewu do Urzędu Skarbowego? Da się to zrobić
    przy składaniu PIT-u 37? Jeśli bym wyslal np. z mBanku to co mam pokazać w
    US, wydruk potwierdzenia?

    Z.

  • 2. Data: 2004-04-22 06:36:20
    Temat: Re: Przelew do US - jak i kiedy
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości >
    > Do kiedy trzeba dokonać przelewu do Urzędu Skarbowego? Da się to zrobić
    > przy składaniu PIT-u 37? Jeśli bym wyslal np. z mBanku to co mam pokazać w
    > US, wydruk potwierdzenia?

    Do 30 kwietnia.
    Nie wiem czy sie da, ja Pit wysylam poczta, US nie interesuje kwitek, nikt
    Ci go nie bedzie sprawdzal.

    m.