PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Polsce dla zagranicznej firmy

  • 1. Data: 2003-06-26 21:10:56
    Temat: Praca w Polsce dla zagranicznej firmy
    Od: "Zbyszek" <z...@p...com>

    Witam,

    Jestem absolwentem, obecnie poszukuję pracy i jakiż to wielki fuks, bo
    nadarzyła się okazja pracy dla zagranicznej firmy. Jakie potrzebuję załatwić
    formalności by móc pracować w Polsce dla zagranicznej (niemieckiej) firmy,
    nie posiadając obecnie własnej działalności gospodarczej?

    Chciałbym w pełni legalnie przeprowadzić zawarcie umowy i zarabiać "na
    biało". Poroszę przekazać lub wskazać mi informacje na temat gdzie i jak
    się takie formalności załatwia, jak wygląda w takim przypadku sprawa
    opodatkowania i czy są jakieś problemy przy wykonywaniu zleceń dla firm
    zagranicznych?

    Może jest dogodniejsza forma niż umowa zlecenie (nie wykluczam założenia
    działalności gospodarczej)?

    Proszę również o kontakt na maila osoby mające doświadczenie w podobnych
    sytuacjach.

    Zbyszek

    z...@p...com