PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Poczcie Polskiej - autorejon

  • 1. Data: 2007-07-27 18:18:47
    Temat: Praca w Poczcie Polskiej - autorejon
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Szukam osob ktore maja jakas stycznosc z praca w Poczcie Polskiej,
    glownie jako listonosze autorejonu (odbieranie/dostarczanie przesylek
    do firm).

    Moze podzielicie sie wiadomosciami i opiniami o tej pracy?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-07-29 17:29:57
    Temat: Re: Praca w Poczcie Polskiej - autorejon
    Od: owl <a...@i...pl>

    On 27 Lip, 20:18, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > do firm).
    >
    > Moze podzielicie sie wiadomosciami i opiniami o tej pracy?

    par dni temu rozmawia am z jednym znajomym listonoszem. wnioski:
    - listonosz nie musi ju nosi ulotek, gazetek reklamowych itp. nosi
    tylko poczt .
    - podobno ju w planach mieli zatrudnianie osób z wyrokami - tak ma o
    jest ch tnych do pracy.
    - co do stawek - nie pyta am, nie wiem jak jest.

  • 3. Data: 2007-07-29 17:31:19
    Od: owl <a...@i...pl>

> [...]
    > do firm).
    >
    > Moze podzielicie sie wiadomosciami i opiniami o tej pracy?

    jeszcze jedno - podobno wszystkie skargi klientów sp ywaj jak po
    kaczce, s jednym s owem olewane - równie przez brak ludzi do pracy.

  • 4. Data: 2007-07-29 20:15:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Lip, 19:29, owl <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    > tylko poczt .
    > - podobno ju w planach mieli zatrudnianie osób z wyrokami - tak ma o

    Ja mam oferte zajmowania sie tylko firmami, wiec odpada wozenie reklam
    itd. Wrzucam tylko do samochodu i rozworze/przyjmuje poczte.
    Minus to to ze trzeba to robic wlasnym samochodem (placa za to, ale
    nie wiele - 0,78zl/km)

    > - co do stawek - nie pyta am, nie wiem jak jest.

    ok 1000-1100 netto.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2007-08-01 10:12:47