PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na etat, student › Praca na etat, student
  • Data: 2005-10-06 15:55:26
    Temat: Praca na etat, student
    Od: Grzesiek <...@...cc> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Przedstawię kwestię, następnie zadam pytanie. Skończyłem studia w tym
    roku (mgr inż), studiuję jeszcze drugi kierunek (dziennie). Poza tym
    pracuję w firmie na pełny etat na umowę na czas określony. Z pracodawcą
    umówiłem się na kwotę brutto. Pytanie - czy z powodu tego że jestem
    świeżo po studiach / studentem pracodawca mógłby płacić mniejsze podatki
    / zus itp. (co za tym idzie - więcej miałbym do ręki) ?

    pozdrawiam,

    Grzesiek