PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czas określony ???

  • 1. Data: 2003-02-21 08:44:52
    Temat: Praca na czas określony ???
    Od: "Jahro" <j...@o...pl>

    Witam,
    Znalazłaem informacje na temat umów zawieranych na czas określony.
    Wyczytałem m.in. na stronie http://praca.onet.pl/1068332,2392,2,prawo.html
    coś takiego:
    "Zawarcie trzeciej z kolei umowy na czas określony, jest równoznaczne w
    skutkach prawnych z zawarciem umowy na czas nieokreślony..."
    Czy "...w skutkach prawnych..." oznacza to tyle że np. banki powinny mnie
    traktować tak jakbym miał umowę na czas nieokreślony i udzielić mi kredytu
    itp.,
    czy te skutki prawne mają odniesienie tylko do relacji pracodawca -
    pracownik?
    Jeżeli któryś z szanownych grupowiczów wie coś na ten temat to proszę o
    odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Jahro.

  • 2. Data: 2003-02-21 09:52:36
    Temat: Re: Praca na czas określony ???
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jahro" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik?
    > Jeżeli któryś z szanownych grupowiczów wie coś na ten temat to proszę o

    nieaktualne od 1.01.2003 - na 99% przepis ten zostal zmieniony w nowelizacji
    PP. ten jeden procent watpliwosci to taki ze nie jestem pewien czy wszedl z
    dniem jak wczesniej podalem czy wchodzi od lipca - ktos na pewno uzupelni.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-02-21 13:01:47
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Art. 25[1]. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest
    równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie
    określony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na czas
    określony na następujące po sobie okresy, o ile przerwa między rozwiązaniem
    poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę nie przekroczyła jednego
    miesiąca (zapisy tego art. zawieszono do czasu przystapienia Polski do UE).

  • 4. Data: 2003-02-21 19:14:19
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > "Zawarcie trzeciej z kolei umowy na czas określony, jest równoznaczne w
    > skutkach prawnych z zawarciem umowy na czas nieokreślony..."

    Witam
    Ten przeis ,który cyt. wyzej tj art.25 prim kp. jest zawieszony od
    29.11.2002rdo dnia wejścia Polski do UE.Pozdrawiam.