PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Chałupnicza

  • 1. Data: 2002-09-20 05:34:54
    Temat: Praca Chałupnicza
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Czy ktoś zna firmę na śląsku, która zleca prace chałupnicze.

    Za pośrednictwo za 35 lub 70 PLN serdecznie dziękuję.

  • 2. Data: 2002-09-20 09:31:47
    Temat: Re: Praca Chałupnicza
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Michał Krzemiński k...@s...pl can'T wait...:
    | Czy ktoś zna firmę na śląsku, która zleca prace chałupnicze.

    W gazetach zawsze sie oglaszaja, a to skladanie dlugopisow, a to klejenie toreb.
    Tyle, ze placisz albo przy odbiorze "umowy" 20-40 zl., albo na tak chamsko ;)
    skserowanym swistku napisane stoi, co i jak i ze jak tyle i tyle im wyslesz, to...
    Wiecie, jak jest i no no no normalnie... tylko sie nie denerwowac ;]
    Ale. Moja kolezanka ma grupe inwalidzka. Podejrzewam, ze pierwsza, acz nie pytalam.
    Zreszta to najpewniej bez znaczenia. I swego czasu calkiem niezle sobie na tym
    dorobila. Siedziala w domu przed telewizorem i dlugopisy wlasnie, bodajze, skladala.
    Mowila, ze w zaleznosci od tego ile Jej sie chcialo tyle zarobila. Wychodzilo, ze dwa
    lata temu, okolo 200-300 zl. miesiecznie...
    Nie wiem, gdzie Ona to dorwala. Jak pozniej probowalam dzwonic - to samo "Zaplac tyle
    i tyle i obiecujemy zlote gory". Oh no.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Wyszukujemy: "Go to hell". I na pierwszym miejscu ...

  • 3. Data: 2002-09-20 10:13:00
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Tak tylko że w gazetach ogłaszają się pośrednicy a ja szukam namiarów
    bezpośrednio na producenta

  • 4. Data: 2002-09-20 10:26:04
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Michał Krzemiński k...@s...pl can'T wait...:
    | Tak tylko że w gazetach ogłaszają się pośrednicy a ja szukam namiarów
    | bezpośrednio na producenta

    Ja tez ;)
    Halooouuu, tu jestem.... jakby co... =)

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Niejeden czlowiek, ktory wysoko zaszedl, zawdziecza swoj sukces raczej tkwiacemu w

  • 5. Data: 2002-09-20 13:53:52
    Od: "MB" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Chyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > So Michał Krzemiński k...@s...pl can'T wait...:
    >
    > Ja tez ;)
    > Halooouuu, tu jestem.... jakby co... =)

    dam namiary na prv

  • 6. Data: 2002-10-01 12:52:12
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    Witaj,

    > dam namiary na prv

    Czy moglabym takze Cie o te namiary prosic?... Bylabym Ci
    za nie wdzieczna.

    pozdrawiam :-)

    Casie

  • 7. Data: 2002-10-01 13:09:24
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    Uważaj otrzymasz na priva link do strony a tam .... możesz kupiś broszurę za
    Stara śpiewka.
    Serdecznie dziękuję

  • 8. Data: 2002-10-02 16:02:38
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    > Uważaj otrzymasz na priva link do strony a tam ....
    > możesz kupiś broszurę za .................
    > Stara śpiewka.
    > Serdecznie dziękuję

    A, to nie, to ja tez dziekuje, takich linkow mam juz
    cala kolekcje :-)

    pzdr.

    Casie