PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dostaje pracownik internet cafe+sklep komputerowy

  • 1. Data: 2002-09-19 17:07:22
    Temat: Ile dostaje pracownik internet cafe+sklep komputerowy
    Od: PB <sgorski_beztego_@hoga._ibeztego_pl>

    Witam wszystkich!
    Czy ktos moze wie ile na dzien dzisiejszy dostaje osoba pracujaca w
    internet cafe + sklep komputerowy. Pytam, bo dostalem propozycje
    takowej wlasnie jak w temacie. Praca w Poznaniu. Problem w tym, ze
    ewentualny pracodawca napisal mi, ze bardzo chetnie by mnie zatrudnil,
    ale obawia sie, ze z powodu moich kwalifikacji nie sprosta finansowo
    moim oczekiwaniom. Sek w tym, ze kwalifikacje kwalifikacjami, ale
    zarabiac trzeba wiec zalezy mi na tej pracy. Ile wiec podac? Bardzo
    prosze o jakies informacje, bo nie chce pzresadzic ani w jedna ani w
    druga strone.
    --
    PB.

  • 2. Data: 2002-09-19 18:28:27
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    3,5 - 5zl/h dla Ciebie.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

    Uzytkownik "PB" <sgorski_beztego_@hoga._ibeztego_pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-09-19 19:11:44
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Mam kumpli którzy tak pracuja i mówili, ze sa duze koszty utrzymania kafeji.
    Chodzi o utrzymanie lacza (nawet 1600 zl miesiecznie) i przede wszystkim
    prad. Kilkanascie komputerów pracujacych 12 godzin dziennie pozera sporo
    pradu.

  • 4. Data: 2002-09-19 20:02:40
    Od: "dominik" <d...@g...pl>

    Użytkownik Pawel Galinski <g...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:amd4up$u7$...@a...webcorp.pl...
    > 3,5 - 5zl/h dla Ciebie.
    >
    > --

    Zgadza sie. Jak pracowalem rok temu to dostawalem 3,5zl/h (Szczecin). Mysle
    wiec, ze jak powiesz 4zl/h to bedzie ok. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-09-19 21:21:27
    Od: "InternetLine" <p...@i...pl>

    Witam,
    Użytkownik "Plissken" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o utrzymanie lacza (nawet 1600 zl miesiecznie) i przede wszystkim
    > prad. Kilkanascie komputerów pracujacych 12 godzin dziennie pozera sporo
    Ja mam kafeję i jak zatrudniałem ludzi, to niektórzy chcieli i po 10 PLN/h,
    ale ja np. oferuję 40% od dziennego obrotu (od godzin, gdy pracuje człowiek)
    na rękę. Jest to różnie, od 3 do 7 PLN/h zależnie od dnia.

    Pozdrawiam,
    Ghost