PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odnaleźć się w pracy ;)

  • 1. Data: 2002-09-19 14:13:43
    Temat: Odnaleźć się w pracy ;)
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Ostatnio kolega powiedział mi, że ja totalny geniusz, hacker powinien
    spróbować zapytać o pracę w pewnej krakowskiej firmie X. Stwierdził, że z
    moją wiedzą tajemną powinni mnie przyjąć bez zmrużenia oka. Więc do dzieła
    pomyślałem sobie ! Wszedłem na ich stronę i kliknąłem na formularz
    zgłoszeniowy i zacząłem go wypełniać.
    Wpisałem imie, nazwisko, wybrałem z listy wiek (23 lata) i przeszedłem
    dalej.
    Pierwsze pole wyboru brzmiało doświadczenie. Na liście było tylko 10 lat, 20
    lat. Niestety mam krótsze doświadczenie więc nic nie wybrałem.
    Drugie pole wyboru brzmiało języki obce. Do wyboru miałem Niemiecki,
    Francuski, Hiszpański, Finlandzki, Tajwański, Japoński, Argentyński, Suomi i
    kanton Hutu. A gdzie polski i angielski
    Trzecie pole wyboru wykształcenie dawało mi możliwość wybrania: doktor,
    doktor habilitowany, profesor zwyczajny, profesor nadzwyczajny.
    Czwarte pole wyboru brzmiało satysfakcjonujące mnie zarobki: o dziwo była
    tam możliwość wybrania tylko jednego pola pt. najniższa krajowa

    Pól było jeszcze wiele, ale co tam. Jakoś nie odnalazłem się w tym
    formularzu.

  • 2. Data: 2002-09-19 14:31:59
    Temat: Re: Odnaleźć się w pracy ;)
    Od: "Kasik" <k...@w...pl>

    wow... super.
    To chyba dlatego aby się dział personalny nei napracował przy analizie wielu
    czynników:))))

    A tak na poważnie to czasami aż włos się jeży czytając wymagania pracodawców
    co do potencjalnego kandydata. Niestety ci najbardziej wymagający oferuja
    najnizsze wynagrodzenie...:(((

  • 3. Data: 2002-09-19 15:38:12
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "Plissken" wrote:

> [...]
    > do dzieła pomyślałem sobie ! Wszedłem na ich stronę i kliknąłem na
    > formularz zgłoszeniowy i zacząłem go wypełniać.

    Nie bądx wiśnia, daj namiar na ta stronkę www :)

    --

    Lia

  • 4. Data: 2002-09-19 18:19:42
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > moją wiedzą tajemną powinni mnie przyjąć bez zmrużenia oka. Więc do dzieła
    > pomyślałem sobie ! Wszedłem na ich stronę i kliknąłem na formularz

    cos mi sie zdaje ze takiego formularza nie ma.

    --
    l...@s...pl

  • 5. Data: 2002-09-19 19:10:20
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Jest. I dokładnie nie taki sam bo rzecz jasna upiększałem. Ale wymagania są
    kosmiczne !

    ;-)

  • 6. Data: 2002-09-19 22:17:31
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Plissken wrote:
    > Ostatnio kolega powiedział mi, że ja totalny geniusz, hacker powinien
    > spróbować zapytać o pracę w pewnej krakowskiej firmie X. Stwierdził,
    > że z moją wiedzą tajemną powinni mnie przyjąć bez zmrużenia oka. Więc
    hmm, skoro masz takie umiejetnosci mozesz znalezc prace bez problemu w kilku
    innych firmach - tylko nie krakowskich niestety

  • 7. Data: 2002-09-20 14:14:51
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    inne odpadaja