PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polityka

  • 1. Data: 2007-03-15 20:58:53
    Temat: Polityka
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Jak tak dalej pójdzie to Giertych
    będzie ustanawiał nowe prawa fizyki.

    Etanol

  • 2. Data: 2007-03-16 07:03:39
    Temat: Re: Polityka
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Etanol napisał(a):
    > Jak tak dalej pójdzie to Giertych
    > będzie ustanawiał nowe prawa fizyki.

    a co to ma wspólnego z tematyką grupy. Może spróbuj na pl.sci.fizyka, to
    może się ustosunkują do tego.

  • 3. Data: 2007-03-16 09:24:03
    Od: Crazy <c...@o...pl>

    Etanol napisał(a):
    > Jak tak dalej pójdzie to Giertych
    > będzie ustanawiał nowe prawa fizyki.

    Tiiiaa. Nic dziwnego w tym by nie było, ponieważ Pastusiak (prof!)
    tworzył wcześniej teorię marksizmu-leninizmu. A to chyba było głupsze...

    crazy

  • 4. Data: 2007-03-16 11:08:50
    Od: "Pan_Tarej" <a...@w...pl>

    > a co to ma wspólnego z tematyką grupy. Może spróbuj na pl.sci.fizyka, to
    > może się ustosunkują do tego.

    To są tak zwane "mieszane uczucia".
    Na grupach tematycznych jest tyle chamstwa, prostactwa, bezsensownego i
    bezinteresownego obrażania ludzi oraz zwyczajnej głupoty, że aż nie chce się
    tam wchodzić.
    Na TEJ grupie tego nie ma. Inna klasa ludzi.
    Inteligentni, obyci, kulturalni, życzliwi, błyskotliwie ironiczni - gdy
    trzeba.
    --

    Pan_Tarej

  • 5. Data: 2007-03-16 18:01:59
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Crazy napisał(a):

    > Tiiiaa. Nic dziwnego w tym by nie było, ponieważ Pastusiak (prof!)
    > tworzył wcześniej teorię marksizmu-leninizmu. A to chyba było głupsze...
    >
    > crazy

    I do czego nas to doprowadzi ?
    Jak zwykle cały czas na topie temat aborcji, teraz
    wchodzi sprawa pornografii, no wiadomo że świat się
    kręci dookoła d..y. A to mundurki szkolne
    a to że mamy jeździć samochodem cały rok na światłach.
    i dziesiątki różnych pierdół wymyślają.
    a nie robią nic aby podnieść standard życia przeciętnego obywatela.

    hmmm... widać chyba na niczym innym się nie znają ?
    to może i lepiej że nie majstrują przy tak delikatnym aparacie
    jakim jest gospodarka !

    mam uczucie jak by to PRL powrócił !

    Etanol

  • 6. Data: 2007-03-18 00:31:29
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > hmmm... widać chyba na niczym innym się nie znają ?
    > to może i lepiej że nie majstrują przy tak delikatnym aparacie

    Masz chyba sklerozę. Za PRL-u władza cały czas majstrowała przy gospodarce.
    Oczywiście w celu podniesienia standardu życia przeciętnego obywatela. Z
    wiadomym skutkiem. Więc się zdecyduj czy mamy powtórkę PRL-u czy
    niemieszanie się do gospodarki. Jedno drugie wyklucza.

  • 7. Data: 2007-03-19 09:52:20
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

    Etanol napisał(a):
    > a nie robią nic aby podnieść standard życia przeciętnego obywatela.

    i cale szczescie. niech sobie wprowadzaja glupie ustawy, ktore da sie
    odkrecic jak odejda, nie tykajac gospodarki, bo to moze byc zabojcze.