PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 141. Data: 2002-12-02 17:02:54
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > No cóż padły poważne zarzuty pod AP, sam zauważam że ktoś kto się tak kreuje
    > jest nienaturalny i gdzieś tkwi diabeł, czyli w szczegółach ,np. uśpienia
    > publiki pod pretekstem braku pracy a wywyższania swojej skromnej osoby na
    > piedestał karierowicza !

    I kolejny przykłąd jak frustracja powoduje zawiśc. Nie tędy droga.

    --
    ___________ (R)

  • 142. Data: 2002-12-02 17:03:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:
    > i tutaj nie pozostaje mi nic innego jak calkowicie zgodzic sie z czumkaczkik
    > swoja droga mysle ze ap za duzo naogladal sie "Kariery Nikodema Dyzmy" i
    > stad jego wypowiedzi

    Pudło po raz dziewiąty. Zdziwisz sie, alr KND jedynie czytałem.

    W sumie nieźle sie bawię czytając jak się pienisz.

    --
    ___________ (R)

  • 143. Data: 2002-12-02 17:19:02
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    milczenie jest wyrazem zgody, rozumiem więc że moje domysły okazały sie
    trafne co do ciebie ap :) ale że aż wszystkie to jestem w głębokim szoku,
    kto by pomyślał...
    i powtórze jeszcze raz - przestań pierdolić !!!!! gdybyś był naprawde taki
    masta, pracował na niewiadomo jakim stanowisku i zarabiał ogromne pieniądze,
    nie wypominałbyś co drugi post że musisz płacić podatki!!
    zamiast sie cieszyć że masz robotę, nie za ciekawą, bo trzeba przyznać że
    roznoszenie ulotek do ciekawych nie należy, to w dzisiejszych czasach
    cieszyłbyś się że ją wogóle masz, a nie miał żal do całego świata !!

  • 144. Data: 2002-12-02 17:56:53
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Mam najwyraźniej lepszy patent na sprzedawanie swoich umiejętności, i
    > jak widze strasznie tego zazdrościsz.

    Chciałbys pewnie, zeby ci zazdroscic, bo ci kutasek wtedy urosnie, ale nic z
    tego!

  • 145. Data: 2002-12-02 18:01:03
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Na szczęście Twoje przypadłości nie są powszechne.

    Nie moje tłuku, tylko TWOJE!

  • 146. Data: 2002-12-02 18:03:46
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Jedynie kpię z ludzi, którzy w kółko mielą slogany i płaczą jak im jest
    > źle, miast zastanowić się co mogą zrobić, aby wymienic swoje
    > umiejętności na pieniądze.

    To sobie zachowaj swoje uwgi dla siebie, kto ci dal prawo do kpienia z
    innych?
    Jestes po prostu durniem, myślącym o swojej dupie.

  • 147. Data: 2002-12-02 18:07:28
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Biedaczek. A na Internet Cię stać?!

    Nie mowie o sobie głupia torbo tylko ogólnie o sytuacji jaka jest wkoło!

  • 148. Data: 2002-12-02 18:16:45
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nikt niczego ci nie zazdrości, przestań się kreować na nie wiadomo kogo !!!

    Wrangler

  • 149. Data: 2002-12-02 18:19:58
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie. Pisać co robić, żeby z dołka wyjśc.
    > Narzejkanie nic nie da.

    nie narzekam tylko opisuję własne spostrzeżenia co się dzieje wokół mnie i w
    otoczeniu !
    czy to rozumiesz czy też nie ?

    Wrangler

  • 150. Data: 2002-12-02 18:21:19
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asg3mf$ei8$3...@n...onet.pl...

    > Obawiam się, że na tej grupie jest wielu sfrustrowanych bezrobotnych.
    > Nie należę do tego grona. Jedynie jestem ich żywicielem.

    jak sie okazuje nie trzeba byc bezrobotnym zeby byc sfrustrowanym
    jestes tego modelowym przykladem
    mysle ze jestes niezle zakompleksiony skoro za wszelka cene probujesz
    podniesc swoja wartosc piszac pieniackie i prymitywne posty

    Dante