PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 151. Data: 2002-12-02 18:22:12
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    chłopie najwyrażniej pierdolisz, rozumiesz ??? czy nie ?

    Wrangler

  • 152. Data: 2002-12-02 18:24:47
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > I zazwyczaj są bezrobotni i narzekający (chamy i buraki).

    największy burak i cham to ty jesteś jakiego tu się spotyka, niech da ci do
    myślenia ilu ludzi cie zmieszało z błotem !!!!!

    Wrangler

  • 153. Data: 2002-12-02 18:28:43
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    Ludzie, niech ten dupek gada swoje farmazony i wierzy w to co chce, bo i tak
    go sie nie przegada - zakuty łeb i tyle!
    Najlepiej ignorowac jego posty bo tylko sie wszyscy wkurzamy głupotą w nich
    zawartą.
    Niech pierdoli o tym jakie to on ciężkie podatki płaci, jaki jest doskonały
    i ma dwie prawe ręce, nogi, kutasy i chuj wie co tam jeszcze i chęci do
    pracy!.

    Panie A.P. Ciesz się pan z tego ze masz robotę i zamknij gębę bo jest cała
    rzesza ludzi mądrzejszych zapewne od ciebie, bardziej wykształconych,
    mających też wielkie chęcie do pracy. Ale tak jest że mimo tego nie mogą jej
    znaleźć. I to nie świadczy o tym że są do dupy, nie obrotni itd. Po prostu
    system jest do bani. Mowisz ze jest dobrze...- Kurwa !!! Gdzie !!!
    W Służbie zdrowia? Edukacji? Policji? Wojsku? Chyba tylko w tym kraju jednej
    grupie będzie zawsze dobrze - Politykom - skurwysynom. Niech za kontrast
    posłużą ostatnie wybory: w mojej miejscowosći (a jest tam jedno z
    największyc bezroboci w Polsce) było 30 osób na 1 miejsce. Każdy chce sie do
    koryta dopchać bo nie ma już nadzieji na nic innego, pracy niema, kasy
    niema.
    pan A.P. pewnie chętnie otworzył by obozy koncentracyjne żeby pozbyć się
    tych wszystkich osobników żerujących na nim i jego płaconych podatkach. No
    bo po co mają tacy być: rolnicy z dawncyh pgr'ów, bezrobotni absolwenci,
    górnicy itd. Zagazować ich i niech A.P i jemu podobni się cieszą.

    Mam nadzieję ze znajdziesz się kiedyś w sytuacji jak wiele osób w tym kraju
    niemogących mimo wielu staran znaleźć pracy.
    Życzę ci tego z całego serca!

  • 154. Data: 2002-12-02 18:29:40
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie kończyłem studiów - szkoda było czasu.
    > Pudło po raz czwarty.

    Skoro nie masz studiów to jesteś wg. mnie do niczego a o medianach chcesz
    gadać !!! Może pogadamy o anichilacji pozytronów ?
    Ktos po szkole średniej a tak dumny jak paw !!!

    Wrangler

  • 155. Data: 2002-12-02 18:31:40
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > I kolejny przykłąd jak frustracja powoduje zawiśc. Nie tędy droga.

    swoją zawiscią sam pokazujesz jaki maluczki jesteś !!!

    Wrangler

  • 156. Data: 2002-12-02 18:32:40
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asg3pm$ei8$3...@n...onet.pl...

    > Pudło po raz dziewiąty. Zdziwisz sie, alr KND jedynie czytałem.

    a jednak milem racje....

    > W sumie nieźle sie bawię czytając jak się pienisz.

    bardzo sie ciesze ze cie rozbawilem
    skoro to dla ciebie to takie zabawne to nie bede odbieral ci dalszej
    przyjemnosci:
    jestes zwyklym kmiotkiem i frajerem

    Dante

    ps. proponuje wybrac sie do najblizszego lekarza w okolicy

  • 157. Data: 2002-12-02 18:35:19
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kondor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go sie nie przegada - zakuty łeb i tyle!
    > Najlepiej ignorowac jego posty bo tylko sie wszyscy wkurzamy głupotą w

    No ja cały czas tak robię. BO ten typ tak ma, znaczy klapki i nic w okuł nie
    widać :)

> [...]
    jej
    > znaleźć. I to nie świadczy o tym że są do dupy, nie obrotni itd. Po prostu
    No może nie od razu system, ale nie chcę się kłócić :)

> [...]
    do
    > koryta dopchać bo nie ma już nadzieji na nic innego, pracy niema, kasy
    Hmmm u mnie było tylko 17 na jedno miejsce. Ale ogólnie się zgadza.

> [...]
    > bo po co mają tacy być: rolnicy z dawncyh pgr'ów, bezrobotni absolwenci,
    > górnicy itd. Zagazować ich i niech A.P i jemu podobni się cieszą.
    Po co? Sami z głodu umrą. A tak i więcej się nacierpią przecież. O tym nie
    pomyślałeś :)

    > Mam nadzieję ze znajdziesz się kiedyś w sytuacji jak wiele osób w tym
    kraju
    > niemogących mimo wielu staran znaleźć pracy.
    > Życzę ci tego z całego serca!
    No cóż podpiszę się pod tym. Żebyś po wodzie chodził i pić wołał palancie
    jeden :)
    Poza tym pozdrawiam całą resztę normalnych :)

    --
    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz

  • 158. Data: 2002-12-02 18:35:23
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Mam nadzieję ze znajdziesz się kiedyś w sytuacji jak wiele osób w tym
    kraju
    > niemogących mimo wielu staran znaleźć pracy.
    > Życzę ci tego z całego serca!

    ja mu też życzę, oby upadek na twoje dupsko AP było bardzo bolesne !

    Wrangler

  • 159. Data: 2002-12-02 18:36:19
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I kolejny przykłąd jak frustracja powoduje zawiśc. Nie tędy droga.
    > swoją zawiscią sam pokazujesz jaki maluczki jesteś !!!
    Flustracja może i tak, ale zawiść? Hmm bredzisz. To nie zawiść to emocje.

  • 160. Data: 2002-12-02 18:39:44
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie, nie boję się. Wyobraź sobnie, że ciężko samemu ocenić co mam, czego
    > innym brakuje. Dla mnie moje własne cechy top rzecz jaknajbardziej
    > zwyczajna.

    czyli taki zwyczajny człowiek, taki obrotny mających "innych" za nic to
    oczywiście wg. ciebie zaleta nie ?
    ciebie się nie da czytać, uchodzisz na grupie za wielkie nic i nie wysuwasz
    żadnych wniosków z tej lekcji ?

    Wrangler