PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Anglii. Na to możemy liczyć? › Odp: Wyjazd do Anglii. Na to moemy liczy?
  • Data: 2004-06-08 13:29:26
    Temat: Odp: Wyjazd do Anglii. Na to moemy liczy?
    Od: "Wojtek S." <s...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > tzn w jakim? Citibank lub Barkleys?
    > no... mozna (choc w tym drugim minimalna wplata jest dosc... wysoka :)

    w Barclays nie zadaja zadnej minimalnej wplaty do otwarcia konta.
    angielski Citibank powiedzial mi, ze ok zaloza mi konto jesli mam dochody
    minimum 20 tys. funtow rocznie. ja mowie ze mam przeciez konto w polskim
    citibanku, a oni ze ich to nie interesuje.

    > wioska? Nie dla bankow! Za przelew "natychmiastowy" miedzy dwoma roznymi
    > bankami w Wlk Brytanii placi sie od kilku do 10 funtow :)

    za direct debit nic sie nie placi.
    za przelew do polski placi sie 20 funtow. anglicy nie zgodza sie wysylac
    twojej pensji na polskie konto bankowe.

    w.