PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Anglii. Na to możemy liczyć? › Re: Wyjazd do Anglii. Na to moemy liczy?
  • Data: 2004-06-09 09:12:45
    Temat: Re: Wyjazd do Anglii. Na to moemy liczy?
    Od: "marek" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek S." <s...@N...polbox.com> wrote in message
    news:tYkxc.215$Fo5.201@newsfe3-gui...

    > w Barclays nie zadaja zadnej minimalnej wplaty do otwarcia konta.

    no tak, moje informacje pochodza sprzed kilku lat gdy barclays otworzyli
    "wydzial" w Polsce i zachecali do otwarcia konta. Warunkiem byla wtedy
    wplata minimalna, ok 10 tys, nie pamietam - funtow, dolarow, czy zlotych ;)

    > za direct debit nic sie nie placi.

    hm... chyba nie widze ktoregos postu :)
    za direct debit nie place ja - klient. Ale mysle, ze jesli firma BT (british
    telecom) daje mi mozliwosc zaplaty bezposrednio z mojego konta
    (automatycznie, co miesiac, lub kwartal, lub kiedy zazadaja, to moj bank nie
    zgodzil sie na to z czystej bankierskiej dobroci :)
    choc pewnie umowe z BT podpisali "hurtem", na 1 milion uzytkownikow...
    Natomiast chodzilo mi o przelewy z konta np w National Westminster na konto
    w... np Halifax. Zaplacilbym za to.
    Dlatego tez mniejsze firmy, jak nasza, nadal placa za faktury papierowym
    czekiem wysylanym w papierowej kopercie. Placa. Ale tylko za znaczek :)

    > za przelew do polski placi sie 20 funtow.

    czasem przelew jest tanszy, widzialem jakies oferty z Western Union, ok 10
    funtow, ale... ale nie da sie na dluzsza mete zyc w kraju
    (mieszkac+pracowac) nie majac konta. Na tydzien, miesiac, mozna tego
    uniknac, jesli pracodawca, szczegolnie farmer, zgodzi sie placic gotowka.
    Ale juz chocby ze wzgledow bezpieczenstwa nie jest rozsadne trzymac
    pieniadze pod poduszka...

    marek