PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Odp: Jaki egzamin z angielskiego.......
  • Data: 2003-02-15 20:33:18
    Temat: Odp: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Od: "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uczyłem się brytyjskiego, ale jako informatyk bardzo dużo czytałem po
    amerykańsku -
    rezultat jest taki, że na "jesień" nigdy nie powiem "fall", ale "colour"
    zawsze napiszę "color" ;-)
    Ale jak się skupię, to mogę to kontrolować.

    Próbowałem robić na próbę pisemną część egzaminów CAE i CPE, ten pierwszy
    wychodził mi świetnie
    - A od ręki, za to o drugim lepiej nie mówić :-P
    wniosek: "advanced" jak najbardziej, ale jednak do "proficiency", zwlaszcza
    w rozumieniu british council jeszcze mam daleko.

    Jesli chodzi o temetyke biznesowa to z tego co zdazylem sie zorientowac, na
    egzaminach
    z "business" w tytyle nie wymagaja zadnych cudow, za to wydaje mi sie,
    ze taki certifikat moglby zrobic lepsze wrazenie na pracodawcy (jasne, ze
    zalezy jeszcze na kim konkretnie,
    mnie chodzi o prawdę statystyczną ;-)

    Chodzi mi właśnie o to, jakie są te statystyczne preferencje pracodawców i
    czy taki certyfikat to w ogóle przydatna rzecz.

    Dziekuje za odpowiedz i czekam na dalszy odzew,

    pozdr
    Tomek

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@2...85.112.