  • Data: 2002-07-01 20:40:06
    Temat: Odp:
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztofsf <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:afpssd$3i2$...@n...gazeta.pl...

    > Ja kiedys, jak sie zastanawialem nad specyfika pracy
    > informatykow...komputerowcow..czy jak to nazwac, to doszedlem do wniosku,
    ze
    > tutaj troche by sie nadawalo przeniesienie systemu cechow
    rzemieslniczych...z
    > uczniami, czeladnikami, mistrzami....wszystko praktykami a nie teoretykami
    > lista przedmiotow do zaliczenia
    >
    > Prawda jest taka, ze pracujac razem z kims chetnym do pomocy, doradzenia i
    > naprowadzenia na wlasciwy tok myslenia, mozna bardzo duzo sie nauczyc
    rzeczy
> [...]

    Sprobuj byc praktykiem bez podbudowy teoretycznej, to takich serwisow jaki
    obecnie poprawiam bedzie na kopki... Nawet w cechach rzemieslniczych
    czeladnicy musieli znac na pamiec sklad stopow sluzacych do odlewania
    narzedzi rolniczych, czy przepisy na wypiek chleba

    Obecnie w informatyce obserwuje sie najazd "praktykow", ktorzy , i owszem,
    niezle wykorzystuja manuala, ale samodzielnie niczego oprawcowac nie umieja.

    Kania