PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obnizka skladki rentowej a pensja za czerwiec

  • 1. Data: 2007-07-01 15:54:21
    Temat: Obnizka skladki rentowej a pensja za czerwiec
    Od: "Bazyl" <b...@u...ten.wpis.vp.pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczace terminu wejscia w zycie zmniejszonej skladki rentowej.
    Otrzymuje wynagrodzenie za poprzedni miesiac do 10-go nastepnego miesiaca.
    Czy w takim razie wynagrodzenie za czerwiec wyplacone 10 lipca ma byc
    naliczone wg zmniejszonej skladki? Czy dla tego przepisu wazny jest termin
    wyplaty czy okres za ktory wyplata sie nalezy?

    Bazyl

  • 2. Data: 2007-07-01 19:02:45
    Temat: Re: Obnizka skladki rentowej a pensja za czerwiec
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-01 17:54 [Bazyl] napisał(a):

    > Czy w takim razie wynagrodzenie za czerwiec wyplacone 10 lipca ma byc
    > naliczone wg zmniejszonej skladki?

    Tak.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-07-02 10:14:19
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    a czy to nie jest tak że dotyczy to dopiero zarobków lipcowych??

  • 4. Data: 2007-07-02 10:21:45
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-02 12:14 [PH] napisał(a):
    > a czy to nie jest tak że dotyczy to dopiero zarobków lipcowych??

    Potrącenia (podatek i ZUS) są liczone według stawek obowiązujących w
    dniu wypłaty. Nie ma znaczenia za jaki okres wypłacane jest wynagrodzenie.

  • 5. Data: 2007-07-10 16:57:38
    Od: kratylos <k...@y...com>

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 12:21:45 +0200, Pe.Ka napisał(a):

    > Potrącenia (podatek i ZUS) są liczone według stawek obowiązujących w
    > dniu wypłaty. Nie ma znaczenia za jaki okres wypłacane jest wynagrodzenie.

    zgadza sie ja juz w pensji lipcowej mialem "podwyzke" w kwocie przelewu na
    konto..