PracaGrupypl.praca.dyskusje › OTWIERAMY.PL

  • 1. Data: 2007-09-14 07:57:40
    Temat: OTWIERAMY.PL
    Od: m...@g...com

    Podobno rewolucyjny i naprawde innowatorski pomysl na biznes.
    sam nie wiem , no ale sprobuje, zarejestrowalem sie.
    Strona robi na mnie naprawde spore wrazenie

    http://www.otwieramy.pl/?p=1679

  • 2. Data: 2007-09-14 10:17:09
    Temat: Re: OTWIERAMY.PL
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Podobno rewolucyjny i naprawde innowatorski pomysl na biznes.
    > sam nie wiem , no ale sprobuje, zarejestrowalem sie.

    Wcale nie rewolucyjny tylko dość głupi. Dałeś się nabrać co nie
    najlepiej świadczy o twoich kwalifikacjach intelektualnych :D

    > Strona robi na mnie naprawde spore wrazenie
    >
    > http://www.otwieramy.pl/?p=1649

    Poza tym nie wiem jak tam regulamin ale spamerzy tacy jak ty zazwyczaj
    tracą konta.

  • 3. Data: 2007-09-14 11:41:18
    Od: Karol Lipnicki <k...@a...com>

    Juzek Kocimientka pisze:

> [...]
    > najlepiej świadczy o twoich kwalifikacjach intelektualnych :D

    > Poza tym nie wiem jak tam regulamin ale spamerzy tacy jak ty zazwyczaj

    Znów pojawiła się w sieci Piramidka Finansowa :(

  • 4. Data: 2007-09-14 11:53:14
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Karol Lipnicki pisze:

    > Znów pojawiła się w sieci Piramidka Finansowa :(

    Na pewno nie bo organizatorzy są mniej więcej jawni. Będzie to jakiś
    system internetowej sprzedaży sieciowej (z nazwy) wycelowany w zebranie
    jak największej ilości frajerstwa, które z ogniem w oczach będzie
    liczyło przyszłe miliony jakie zarobi i pozbywało się w tym czasie
    groszaków na rzecz organizatora :D

    Czyli piramida ale legalna, która przy okazji wygeneruje masę spamowego
    śmiecia :(

  • 5. Data: 2007-09-14 12:06:30
    Od: Mieczu <m...@o...pl>

    On Sep 14, 1:53 pm, Juzek Kocimientka <k...@i...pl> wrote:

    > Czyli piramida ale legalna, która przy okazji wygeneruje mas spamowego
    > miecia :(

    Goscie bazuja na teoriach niejakiego p. Roberta Kiyosaki
    Przeczyta em kilka jego ksi zek - daly mi do myslenia, ale mam
    wrazenie, ze kolesie bazujac na dobrej teorii buduja wspomniana juz
    wyzej piramidke.

  • 6. Data: 2007-09-14 12:24:13
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Mieczu pisze:

    > Goscie bazuja na teoriach niejakiego p. Roberta Kiyosaki

    Nie bazują tylko piszą, że bazują. To kolosalna różnica :D

    > Przeczyta em kilka jego ksi zek - daly mi do myslenia, ale mam
    > wrazenie, ze kolesie bazujac na dobrej teorii buduja wspomniana juz
    > wyzej piramidke.

    No dokładnie tak. Chodzi o to, żeby ofiarom wyprać mózg wyłączając
    rozumne myślenie :)

  • 7. Data: 2007-09-15 11:43:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Podobno rewolucyjny i naprawde innowatorski pomysl na biznes.
    > sam nie wiem , no ale sprobuje, zarejestrowalem sie.
    > Strona robi na mnie naprawde spore wrazenie

    § 3 Zasady i przebieg Akcji
    . Zabrania się także wysyłania niezamówionej korespondencji, zawierających
    informacje o Akcji (tzw. SPAM)

    I tak sie zastanawiam, czy podpierdolic cie juz, czy poczekac az nazbierasz
    troche wirtualnych zlotowek.

    Nie uwierzysz, ale organizatorzy takich akcji najwiecej zarabiaja na
    ciolkach lamiacych regulamin...

    sz.

  • 8. Data: 2007-09-15 12:52:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 15 Sep 2007 13:43:37 +0200, szomiz wrote:

> [...]
    > troche wirtualnych zlotowek.
    >
    > Nie uwierzysz, ale organizatorzy takich akcji najwiecej zarabiaja na

    czyli co, ciołki rozsyłają spam, organizatorzy są zadowoleni że dzięki
    spamowi przybywa kolejnych ciołków, a potem tym co rozsyłali spam uwalają
    konta wraz z prawem do kasy pod pretekstem łamania regulaminu :>

    spoooooko :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 9. Data: 2007-09-15 12:53:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > czyli co, ciołki rozsyłają spam, organizatorzy są zadowoleni że dzięki
    > spamowi przybywa kolejnych ciołków, a potem tym co rozsyłali spam uwalają
    > konta wraz z prawem do kasy pod pretekstem łamania regulaminu :>

    Jakbym organizowal takie akcje - dokladnie w ten sposob bym postepowal.

    Rola naiwnych jest uwierzenie, ze odkryli zyle zlota. Rola organizatorow
    jest zarobienie na tym kasy ;>

    sz.

  • 10. Data: 2007-09-20 15:15:43
    Od: m...@w...pl

    Pojawi o si sporo informacji, jakoby otwieramy.pl
    to by o oszustwo i jaka piramida finansowa.

    Wida , e osoby takie nie pofatygowa y si nawet,
    aby przeczyta regulamin na stronie <a href= "http://www.otwieramy.pl/?
    p=30413"> www.otwieramy.pl </a>
    w którym po pierwsze, jest jasno napisane, i

    Organizatorem akcji Otwieramy.pl jest NetPress
    Digital Sp. z o.o., z siedzib przy ul. Zastawie 12,
    Kazimierów, 05-074 Halinów, wpisan do rejestru
    przedsi biorców prowadzonego przez S d Rejonowy
    dla m.st. Warszawy, XIV Wydzia Gospodarczy Krajowego
    Rejestru S dowego za numerem KRS 0000284503,
    posiadaj c numer Regon 141022104,
    NIP: 8222229291, kapita zak adowy: 1 800 000 PLN

    Jak wida - podajemy wszelkie dane - nie mamy nic
    do ukrycia. Nie mamy nic wspólnego z jak kolwiek
    piramid finansow . Kapita firmy jest du y
    i stoj za nim znane osoby w wiecie biznesu
    internetowego takie jak Mateusz Ch odnicki,
    czy Bar omiej Roszkowski.

    Strona otwieramy.pl ma na celu zebranie potencjalnych
    Partnerów, którzy s zainteresowani zarabianiem
    na promowaniu platformy do dystrybucji cyfrowych
    tre ci (ksi ki, czasopisma, audiobooki), któr
    budujemy.

    Wszystkie polecone osoby, s przypisywane na sta e
    w naszej bazie danych do osób, które je poleci y,
    dzi ki czemu jest gwarancja, e ka da polecona
    osoba po starcie platformy b dzie generowa a
    przychód polecaj cemu Partnerowi.

    Osoby, które krytycznie komentuj akcj w Internecie
    pisz cz sto, e na takich akcjach nie da si
    zarobi i e zarabiaj tylko organizatorzy. Niestety
    takie teksty nie maj nic wspólnego z prawd i
    zapewne s efektem negatywnych do wiadcze tych
    osób z firmami, które faktycznie oszukiwa y swoich
    Partnerów.

    > Dlaczego mo esz mie pewno , e w przypadku
    > otwieramy.pl, b dziesz móg zarobi ?

    Jak zapewne ju wiesz, w projekt zaanga owany
    jest Mateusz Ch odnicki, twórca Wydawnictwa
    Z ote My li, które prowadzi prawdopodobnie
    najpr niej dzia aj cy program partnerski
    w Polsce, którego Partnerzy do tej pory
    zarobili a 422 800,34 z (422 tysi ce!),
    a w tym roku przekrocz na 100% barier
    PÓ MILIONA Z OTYCH.