PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa stanowiska??

  • 11. Data: 2007-11-24 22:16:46
    Temat: Re: Nazwa stanowiska??
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "Bogdan Olecki" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fi6q2i$5te$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziekuje bardzo, a jest moze jakis odpowiednik w wersji anglojezycznej?

    * manager
    i będzie git

    Nie zapomnij dodać, ze praca z godzinną przerwą na "lunch"

  • 12. Data: 2007-11-25 11:11:08
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W moim mieście rodzinnym szacowano (wiem, bo brał w tym udział ktoś z
    > mojej rodziny), że nie spisano kilkudziesięciu osób (na ponad 150.000
    > mieszkańców) - z różnych powodów: długotrwale bezdomni, problemy z
    > ustaleniem powiązań rodzinnych i takie tam.

    Spis także obejmował osoby bezdomne, choć to możliwe, że do kogoś nie
    dotarli
    ale na pewno dotarli do wyżej wymienionego gupowicza :)

  • 13. Data: 2007-11-25 18:53:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Nov 2007 21:08:00 +0100, "vitay" <v...@n...com> wrote:

    >Dotarliśmy do każdego, były nawet spisywane osoby, które nie mieszkały w
    >danym miejscu
    >nawet kilkanaście lat a informacje uzyskiwało się od rodziny/ewentualnie
    >sąsiadów.
    Sprzecznosc w powyzszym zdaniu ale udam ze nie widze ;)
    Nie mieszkam z rodzina a sasiedzi maja o mnie nikla wiedze.

    >Tak więc to, że osobiście nie spotkałeś rachmistrza nie oznacza, że nie
    >zostałeś spisany :)
    Skoro tak to rachmistrz poswiadczyl nieprawde.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 14. Data: 2007-11-26 20:02:51
    Od: "vitay" <v...@n...com>

    > Sprzecznosc w powyzszym zdaniu ale udam ze nie widze ;)
    > Nie mieszkam z rodzina a sasiedzi maja o mnie nikla wiedze.
    No może nie widziałeś jak cię spisywali ale skoro jakąś rodzine posiadasz
    to całkiem prawdopodobne, że się wyprowadziłeś i już nie mieszkasz od
    kilku/nastu lat

    > Skoro tak to rachmistrz poswiadczyl nieprawde.
    >
    > WAM
    Jaką nie prawdę i jaki rachmistrz bo ja nim nie jestem tylko byłem kilka lat
    temu i to tylko przez dwa miesiące :)
    A co do tego czy byłeś spisany czy nie to nie stwierdze w 100% ale
    jest wysokie prawdopodobieństwo, że tak.